W ramach współpracy z firmą Castrol i Exide oraz przy udziale firmy szkoleniowej Stajnia Motocyklowa - Szkolenia Motocyklowe, zorganizowaliśmy na początku roku cztery profesjonalne szkolenia dla mechaników motocyklowych – naszych najlepszych klientów.
Szkolenia odbyły się w obiekcie Stajni Motocyklowej w czterech terminach:
•
4 stycznia: GAŹNIKI (dzięki temu szkoleniu uczestnicy lepiej poznali i zrozumieli zasady działania motocyklowych gaźników mechanicznych i podciśnieniowych. Nauczyli się prawidłowego serwisowania i sposobów właściwej regulacji. Podczas szkolenia również ćwiczona była właściwa diagnostyka)
•
5 stycznia: UKŁADY WTRYSKOWE (dzięki temu szkoleniu uczestnicy lepiej zrozumieli zasadę działania układów wtryskowych. Nauczyli się prawidłowego serwisowania oraz właściwej regulacji. Podczas szkolenia przećwiczony został proces diagnostyczny przy pomocy urządzenia do diagnostyki układów wtryskowych od firmy TEXA)
•
18 stycznia: ZAWIESZENIA (dzięki temu szkoleniu uczestnicy nauczyli się prawidłowego serwisowania, ustawiania i regulacji oraz podstawowych zasad dostosowywania zawieszenia pod potrzeby użytkownika (tuning). Omówiony został prawidłowy dobór oleju do zawieszeń, a także właściwy montaż i demontaż zawieszenia)
•
19 stycznia: DIAGNOSTYKA ZA POMOCĄ ZEWNĘTRZNYCH URZĄDZEŃ DISGNOSTYCZNYCH (dzięki temu szkoleniu uczestnicy dowiedzieli się jak prawidłowo używać komputerów diagnostycznych do prawidłowego serwisowania układów wtryskowych, układów ABS oraz elektronicznych zawieszeń. Poza serwisowaniem, zaprezentowaliśmy możliwości diagnostyczne urządzeń w oparciu o parametry life data oraz możliwości wykorzystania takich komputerów jako narzędzia do „datalogingu”)
ZOBACZ FILM ZE SZKOLENIA W szkoleniach uczestniczyli klienci z całego kraju. Rekrutacje na szkolenia prowadził zespół handlowców MOTO. Dzięki wsparciu sponsorów: Castrol i Exide, klienci mogli zapłacić za szkolenia 1/3 wartości normalnej ceny – zaledwie 248 zł netto!
Szkolenia odbyły się w 14-16 osobowych grupach. Wzięli w nich udział klienci z większości Grup Filialnych. Był to drugi cykl, organizowany ze Stajnią Motocyklową.
Żaden z dystrybutorów nie ma podobnej formuły szkoleniowej i jest to nasza zdecydowana przewaga konkurencyjna na tym polu.
Zaprosiliśmy lojalnych klientów z dobrą historią współpracy. Każdy z nich miał jak najlepsze opinie o szkoleniu i deklaruje chęć udziału w kolejnych.